مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 14:352018-02-04سياسي

گاهی کسانی که در مسند امورند، ناخواسته ضدانقلاب می شوند


همان طور که در انقلاب ساختارها را به هم می ریزیم باید برای ماندن هم ساختارهای سیاسی، اقتصادی و دینی را به روز کنیم ، هر جا استبداد ظهور می کند ساختار ما ایراد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین علایی طی سخنانی در سلسله نشست های انقلاب محرومین با بیان اینکه ما نباید در گذشته بمانیم و معتقدم که انقلاب اسلامی هم تمام شده نیست، گفت: باید ببینیم مردم دنبال چه بودند و چرا انقلاب کردند، گاهی اوقات پیش می آید کسانی که در مصدر امور قرار می گیرند ناخواسته ضدانقلاب می شوند.

وی تصریح کرد: من از ابتدا با شاه مخالف بودم؛ چرا که می دیدم امام را به دلیل مخالفت با بعضی کارها از کشور بیرون کرده است و اجازه هم نمی دادند اسم ایشان در روزنامه ها بیاید یا عکسشان منتشر شود اما در حال حاضر هم خودمان این کارها را می کنیم.

علایی با تاکید بر اینکه در دوران شاه سه مسئله مادم العمر بودن حکومت شاه، جانشینی فرزندانش و نظام سیاسی جایگزین سلطنت نباشد، مطرح بود، اظهار کرد: این مسائل در دانشگاه ها مطرح بود و امام به این مسائل پاسخ دادند.

ایشان بر اساس قانون اساسی همان زمان می گفتند سلطنت شاه غیرقانونی است و گفتند فرض کنید پدران ما شما را انتخاب کردند ما که انتخاب نکردیم، امام ملت را ملت حاضر می دانست و نکته مهم رفتار نظام شاه بود که در چندین حوزه زیر سوال رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی کسانی که در مسند امورند، ناخواسته ضدانقلاب می شوند

گاهی کسانی که در مسند امورند، ناخواسته ضدانقلاب می شوند