مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 18:012018-02-04سياسي

توکلی مطرح کرد برای اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای جریان های انقلابی نه


عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم گفت: متاسفانه در مورد خاطرات اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای معرفی جریان های اصیل انقلابی نه.

- برای اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای جریان های انقلابی نه عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم گفت: متاسفانه در مورد خاطرات اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای معرفی جریان های اصیل انقلابی نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، یعقوب توکلی عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم در هفتمین نشست بسیج و ایران فردا که با موضوع رضاشاه در حافظه تاریخی ایرانیان برگزار شده بود اظهار داشت: ما در تاریخ ایران در یک دوره ای از قدرت های جهانی به دلیل شکست های مکرر از آنان می ترسیدیم و در مقابل بیگانگان به نوعی عدم توانایی رسیده بودیم که نمونه آن مقاومت اندک در جنگ جهانی اول، نداشتن مقاومت در جنگ جهانی دوم بود که عراق هم به استناد به همین موضوع به ایران حمله کرد.

وی با بیان اینکه پس از رضاخان یک موج نظری و فکری در ایران شکل گرفت که در آن وی به عنوان سمبل طاغوت یک شخص ظالم در ذهن افراد تجسم شد، ادامه داد: علت این نفرت عمومی ظلم های بود که به مردم شد، به عنوان مثال کشف حجاب و یا گرفتن زمین های مردم به زور از آن ها به گونه ای که به طور میانگین هر روز سند یک قطعه زمین در بهترین حالت به مبلغ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی مطرح کرد برای اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای جریان های انقلابی نه

توکلی مطرح کرد برای اصطبل دار شاه کتاب منتشر می شود اما برای جریان های انقلابی نه