مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 09:502018-02-05اقتصادي

انتخاب پنج روستای پایلوت گردشگری در استان فارس


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان فارس از انتخاب معرفی 5 روستا در این استان به عنوان روستاهای پایلوت گردشگری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: - این روستاها از شهرستان های مختلف فارس انتخاب و معرفی خواهند شد.

سیدکمال پاک فطرت در گفت وگو با ایسنا منطقه فارس، با تاکید براینکه تلاش برای اجرایی شدن این طرح پایلوت با کمک تسهیلات در دستور کار است، گفت: هدف از انجام این طرح جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کمک به اقتصاد روستاها با توسعه و رونق صنعت گردشگری روستایی اعلام کرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای فارس با بیان اینکه هم اینک 46 روستا با قابلیت های گردشگری در استان شناسایی شده است، گفت: تاکنون برای 14 روستا توانسته ایم اعتباراتی را به شکل تخصیصی جهت ساماندهی اخذ کنیم.

پاک فطرت که اعتقاد دارد فارس با دارا بودن 4000 روستا و تنوع آب و هوایی در مناطق مختلف، ظرفیت های بیشتری به لحاظ گردشگری روستایی دارد که باید به دنبال احیای آنها بود، خاطرنشان کرد: با وجود بحران آب در فارس باید بیش از گذشته به دنبال اشتغالزایی در زمینه بوم گردی و گردشگری در روستاهای استان باشیم .

وی ادامه داد: در استان فارس روستاهایی وجود دارند که فصول تابستان و زمستان بیش از سایر نقاط استان و حتی کشور می توانند پذیرای مسافران و گردشگران باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب پنج روستای پایلوت گردشگری در استان فارس

انتخاب پنج روستای پایلوت گردشگری در استان فارس