مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 15:062018-02-05ورزشي

معلولان به فضا و مکان خاصی تعلق ندارند/ معلولین باید در تمام امور مشارکت کنند


مدیرکل بهزیستی استان یزد بابیان اینکه معلولین و جانبازان به فضا و مکان خاصی تعلق ندارند، گفت: حضور در تمام فضاهای فرهنگی و ورزشی حق این قشر جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از میبد، جلیل عفتی صبح امروز با حضور در شهرستان میبد و افتتاح یک مجموعه ورزشی به مساحت 300 مترمربع مخصوص ورزش معلولان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: بسیار خوب است که نگاه خیرین به این سمت حرکت کرده که مجموعه ای را در جهت خدمت به جامعه معلولان احداث کرده اند و این نوعی نگاه بلند به معلولان و جامعه معلولین است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی محصول این انقلاب است و شکل گیری این سازمان بر اساس شعارهای انقلاب و محرومیت زدایی و فقرزدایی در کشور با نگاه بلند شهید بزرگوار دکتر فیاض شکل گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان بابیان اینکه بهزیستی سازمانی است که بحث بهتر زیستن را هدف اصلی خود قرار داده است، عنوان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان سازمان متولی سلامت اجتماعی شناخته شده است و در این مدت زمان با همت خیرین و مشارکت مردم بیشترین خدمات را به افراد تحت تکفل خود ارائه داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان میبد 61 موسسه و مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی و خیریه وجود دارد، تصریح کرد: بزرگ ترین افتخار و سرمایه برای سازمان بهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان به فضا و مکان خاصی تعلق ندارند/ معلولین باید در تمام امور مشارکت کنند

معلولان به فضا و مکان خاصی تعلق ندارند/ معلولین باید در تمام امور مشارکت کنند