مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 16:102018-02-05فناوري

بروزرسانی نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»


خدماتی نظیر مشاهده مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل، دسترسی به برنامه های کاربردی، قابلیت لمس سه بعدی و امتیازدهی در نسخه جدید «ایرانسل من» افزوده شده است.

- خدماتی نظیر مشاهده مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل، دسترسی به برنامه های کاربردی، قابلیت لمس سه بعدی و امتیازدهی در نسخه جدید ایرانسل من افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرانسل"، در نسخه جدید ایرانسل من مشترکان این اپراتور علاوه بر خدماتی که تاکنون از این نرم افزار کاربردی می گرفتند، می توانند از مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل اطلاع پیدا کنند، به برنامه های کاربردی دیگر دسترسی آسان داشته باشند، از قابلیت لمس سه بعدی استفاده کنند و به خدمات و محصولات این اپراتور امتیاز دهند.

مشترکان ایرانسل که نیاز به آگاهی از مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل دارند می توانند با مراجعه به فهرست سمت راست این نرم افزار در قسمت ارتباط با ما از مناطق تحت پوشش مطلع شوند.

همینطور مشترکان اندرویدی این نرم افزار برای دسترسی به برنامه های کاربردی می توانند از مسیر فهرست سمت راست، بخش سرگرمی برنامه های کاربردی همچون لنز، آهنگ پیشواز، دانا، بازیک، گیشه، کودک من، نسیم، ریتم و زوم را نصب و از آن ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروزرسانی نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»

بروزرسانی نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»