مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 18:102018-02-05بين الملل

همه چیز در مورد ویزای شینگن


معاهده شینگن یک قرارداد است که در سال 1985 بین چند کشور امضا شد؛ با این معاهده، ورود ساکنان کشورهای اروپایی، بدون ویزا به این کشورها آزاد شد تا مشکلات رفت وآمد بین مرزی برای آنها کم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، ویزای شینگن برای کسانی است که ساکن یا اتباع کشورهای محدوده شینگن نیستند و قصد دارند به این محدوده وارد شوند.

در ادامه اطلاعاتی در مورد ویزای شینگن آمده است که می خوانیم: کشورهای عضو شینگن 26 کشور عضو معاهده شینگن عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوییس.

البته ساکنان و اتباع کشورهای قاره آمریکا (غیر از چند کشور معدود همچون کلمبیا، پرو و بولیوی) و ساکنان و اتباع قاره استرالیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و مالزی نیازی به اخذ ویزای شینگن ندارند و می توانند به مدت حداکثر 90 روز به این کشورها وارد و یا خارج شوند.

سامانه سیستم VIS چیست؟ با راه اندازی سیستم وی آی اس در یازدهم مهرماه 1391، قوانین گرفتن ویزا و ورود به شینگن یکپارچه تر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد ویزای شینگن

همه چیز در مورد ویزای شینگن