مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 13:402018-02-07بين الملل

دستگاه قضایی لبنان شکایت علیه وزیر عربستانی را بررسی می کند


دستگاه قضایی لبنان شکایت ارائه شده از سوی یک فعال در این کشور علیه وزیر مشاور عربستان در امور منطقه خلیج فارس و اتهام وی به ایجاد جنجال های فرقه ای در لبنان را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، غسان عویدات، قاضی تحقیقات اولیه شکایت ارائه شده از سوی نبیه عواضه، فعال لبنانی علیه ثامر السبهان، وزیر مشاور عربستان در امور منطقه خلیج فارس را پذیرفت.

در این شکایت نامه عواضه مسئول عربستانی را به ایجاد تنش و جنجال میان گروه های لبنانی و دعوت آنها به درگیری و نیز بر هم زدن روابط لبنان با سایر کشورها متهم کرد.

نبیه عواضه، اسیر آزاد شده از زندان های رژیم صهیونیستی در اواخر ژانویه گذشته در پی توییت های السبهان که از نظر او بستر لازم برای سفر سعد حریری، نخست وزیر لبنان به ریاض و اجبار او به دادن استعفا را فراهم کرد، علیه این مسئول عربستانی شکایتی را تنظیم کرد.

این فعال لبنانی در شکایت خود تاکید کرد، توییت های السبهان به حاکمیت لبنان ضربه می زند و موجب ایجاد تنش ها و جنجال های فرقه ای می شوند.

السبهان در نوامبر گذشته اعلام کرد: ریاض هرگز نمی پذیرد که لبنان در جنگی علیه اش شرکت داشته باشد و عربستان با دولت لبنان به دلیل حزب الله به عنوان کشوری که علیه اش اعلام جنگ کرده برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی لبنان شکایت علیه وزیر عربستانی را بررسی می کند

دستگاه قضایی لبنان شکایت علیه وزیر عربستانی را بررسی می کند