مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 14:402018-02-07اجتماعي

جنبش های اجتماعی-سیاسی سوار بر رکاب دوچرخه


این آگهی دعوت به همکاری است که بر در یک کارگاه خودهمیاری برای تعمیر دوچرخه (Fahrrad-Selbsthilfewerkstatt) در یکی از شهرهای آلمان نصب شده است.

در ادامه این آگهی به مراجعه کنندگان یادآوری می شود: - دوچرخه سواری اقدامی سیاسی- اجتماعی است و به لحاظ حفاظت از محیط زیست مهم است.

پس اگر خودت بتوانی دوچرخه ات را تعمیر کنی لذت بیشتری می بری.

تاریخ نشان می دهد که دوچرخه نه تنها برای حمل و نقل یا ورزش کارایی دارد، بلکه امکانی است که می تواند بر ساختار تصمیم گیری سیاسی اثر بگذارد و فرهنگ و معماری و صنعت کشورها را دگرگون کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، به خانم یا آقایی برای آموزش چرخاندن آچار نیازمندیم! خانمی که همکار ما بود متاسفانه تابستان آینده کارگاه را ترک می کند.

اگر حوصله و وقت داری، یک بار در هفته یا بیشتر به این کارگاه بیا و به مردم کمک کن تا یاد بگیرند خودشان دوچرخه شان را تعمیر کنند.

از دیدنت خوشحال می شویم! این آگهی دعوت به همکاری است که بر در یک کارگاه خودهمیاری برای تعمیر دوچرخه (Fahrrad-Selbsthilfewerkstatt) در یکی از شهرهای آلمان نصب شده است.

در ادامه این آگهی به مراجعه کنندگان یادآوری می شود: دوچرخه سواری اقدامی سیاسی- اجتماعی است و به لحاظ حفاظت از محیط زیست مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش های اجتماعی-سیاسی سوار بر رکاب دوچرخه

جنبش های اجتماعی-سیاسی سوار بر رکاب دوچرخه