مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 15:452018-02-07سياسي

در روند اسلامی شدن دانشگاه ها هنوز با آرمان های انقلاب فاصله داریم


رییس دانشگاه پیام نور همدان با تأکید براینکه نقش و جایگاه دانشجو در تمام تحولات اجتماعی ایران بسیار مهم است، گفت: تحولات بیرون دانشگاه بیشترین تأثیر اجتماعی و فرهنگی را بر روی دانشجو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صفی الله صفایی امروز در نشست دانشگاه و آرمان های انقلاب اسلامی که در دفتر ایسنا برگزار شد، با بیان اینکه تحولات اجتماعی در ایران از سال 32 به بعد، 15 خرداد سال 42 و انقلاب اسلامی رخ داده است، اظهار کرد: قبل از شروع انقلاب اسلامی تحرکات دانشجو در 3 قالب اعتراضات صنفی، فعالیت های سیاسی و جریان گروه های مسلحانه قبل از انقلاب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بدنه اصلی گروه های مسلح، دانشجویان بودند، افزود: پیاده نظام انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره)، دانشجویان بودند به طوریکه تمام راهپیمایی ها و تظاهرات در خیابان انقلاب و روبروی دانشگاه تهران بود.

صفایی با اشاره به این فرموده امام خمینی(ره) که دانشگاه باید محور تحولات باشد، خاطرنشان کرد: دانشگاه جایگاه خود را در تحولات انقلاب اسلامی نشان داد.

وی به نقش دانشجویان در جریان تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز دانشجویان نقش زیادی داشتند به طوریکه نخستین گروه دانشجویان با سرپرستی شهید علم الهدی به جبهه اعزام شدند و بیشتر فرماندهان سپاه از دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روند اسلامی شدن دانشگاه ها هنوز با آرمان های انقلاب فاصله داریم

در روند اسلامی شدن دانشگاه ها هنوز با آرمان های انقلاب فاصله داریم