مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 ساعت 11:352018-02-08سياسي

با کودک لجباز، لجبازی نکنید


کارشناس مسائل تربیتی و مدیر گروه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته در سطح جهان، مغز نوجوان به محرک های متنوع و قوی نیاز دارد و در حال حاضر آنچه که جوانان را جذب کرده، - موبایل و سایت هاست چراکه تنوع آن بسیار زیاد است و والدین باید به دنبال محرک قوی تر برای جایگزینی این امر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیما فردوسی، با حضور در دفتر ایسنا کردستان اظهار کرد: کودکان موجوداتی در حال رشد بوده و در هر سنی یک سری خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند که مربوط به سنشان می شود.

وی با اشاره به اینکه در سن سه و چهار سالگی در حال رشد و تحول هستند، افزود: کودکان نیاز دارند تا محیط پیرامونی خود را درک و شناسایی کنند و برخورد ما در این سن با کودکان باید به گونه ای باشد که برای هر چیزی توضیح بدهیم.

فردوسی با اشاره به اینکه در این زمینه یک کتاب با عنوان پاسخ به والدین را تالیف کرده ام که یک کتاب کاربردی برای والدین است، بیان کرد: با کودک لجباز نباید ما هم لجبازی کنیم بلکه در مقابل آن ها باید صبر و حوصله کرد.

وی اعلام کرد: والدین باید به استراحت و آرامش خود برسند تا توان رویارویی با واکنش و عملکرد فرزندان خود در هر رده سنی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کودک لجباز، لجبازی نکنید

با کودک لجباز، لجبازی نکنید