مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1396 ساعت 14:552018-02-09بين الملل

نماینده فلسطین: گزینه هایی برای ازسرگیری مذاکرات صلح داریم


نماینده فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد، احیای روند صلح در خاورمیانه با چند واسطه می تواند به رهبری شورای امنیت یا کمیته چهارجانبه صلح با حضور چین و دو کشور عربی و یا کنفرانس بین المللی باشد.

- اینها گزینه هایی هستند که با مشارکت آمریکا اجرا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل پس از اظهارات محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه ژانویه مبنی بر اینکه وی تنها کمیته ای گسترده را می پذیرد که از حمایت بین المللی برای میانجی گری در روند صلح با اسراییل برخوردار باشد، گفت، احتمال هایی در این زمینه مطرح است.

منصور به خبرنگاران گفت: آنچه ما می گوییم این است که تکیه بر یک رویکرد گروهی که دست کم شامل چند طرف است در مقایسه با رویکردی که متکی بر میانجی گری کشوری باشد که روابط نزدیکی را با اسراییل دارد فرصت بیشتر برای موفقیت دارد.

فلسطینی ها به دنبال اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ماه دسامبر توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و کاهش کمک آمریکا به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) از او بسیار خشمگین هستند.

منصور همچنین افزود: روند صلح چند واسطه ای در خاورمیانه باید با چارچوب شورای امنیت سازمان ملل هماهنگ باشد و این امری است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده فلسطین: گزینه هایی برای ازسرگیری مذاکرات صلح داریم

نماینده فلسطین: گزینه هایی برای ازسرگیری مذاکرات صلح داریم