مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 10:362018-02-10ورزشي

احضار مسؤولان کره ای برای توضیح/ همه کشورها در ایران به دنبال منافع خود هستند


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی عدم اهدای گوشی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی گفت: شنیده شده وزیر صنعت مسؤولان رده بالای کره ای را برای توضیح احضار کرده است.

- احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عکس العملی که نهادهای ورزشی، کمیته ملی المپیک و مسؤولان سیاسی نشان دادند، بهترین برخورد با این شرکت بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین انتفاع این شرکت از کشور ماست، عنوان کرد: ولی این شرکت در سایر مسائل به گونه دیگه ای رفتار می کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اقدامات مسؤولان در مقابل این اقدام شرکت سامسونگ قدردانی می کنیم، اضافه کرد: آن ها باید بدانند که رفتارهای نامتعارف آنان بی پاسخ نخواهد ماند.

بیگدلی با اشاره به اینکه ورزشکاران ایرانی نیازمند این هدیه و گوشی نیستند، اضافه کرد: یک دقیقه فعالیت ورزشی برخی از این ورزشکاران به اندازه قیمت همین گوشی است.

وی با بیان اینکه بحث مطرح شده در این موضوع بحث احترام و جایگاه ورزشکاران است، بیان کرد: با توجه به تذکرات مسؤولان این شرکت اقدام خود را جبران کرده اند اما باید بدانند که جایگاه سابق خود را در بین مردم ایران نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار مسؤولان کره ای برای توضیح/ همه کشورها در ایران به دنبال منافع خود هستند

احضار مسؤولان کره ای برای توضیح/ همه کشورها در ایران به دنبال منافع خود هستند