مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1396 ساعت 09:552018-02-11بين الملل

نخست وزیر کره جنوبی و هیات کره شمالی امروز دیدار می کنند


رسانه های محلی گزارش دادند، نخست وزیر کره جنوبی امروز (یکشنبه) با نمایندگان هیات کره شمالی که برای افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی وارد سئول شده اند در مراسم صرف ناهار دیدار خواهد کرد.

- نخست وزیر کره جنوبی و هیات کره شمالی امروز دیدار می کنند رسانه های محلی گزارش دادند، نخست وزیر کره جنوبی امروز (یکشنبه) با نمایندگان هیات کره شمالی که برای افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی وارد سئول شده اند در مراسم صرف ناهار دیدار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، دیدار لی ناک – یئون، نخست وزیر کره جنوبی با اعضای هیات کره شمالی از جمله کیم یونگ نام، رییس تشریفاتی دولت کره شمالی در هتل گرند واکرهیل واقع در شرق سئول صورت خواهد گرفت.

نخست وزیر کره جنوبی همچنین قرار است با کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز دیدار کند که این دیدار یک روز پس از نشست مقامات هیات کره شمالی با مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی صورت می گیرد.

در نشست روز شنبه هر دو طرف بر تمایل خود برای حفظ حرکت به سوی صلح و تقویت همکاری ها و مذاکرات میان پیونگ یانگ و سئول تاکید کردند.

کیم یو جونگ در جریان دیدار روز شنبه نامه ای را از جانب برادرش به رییس جمهور کره جنوبی تقدیم کرد که در آن از وی دعوت شده بود در اولین فرصت به پیونگ یانگ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کره جنوبی و هیات کره شمالی امروز دیدار می کنند

نخست وزیر کره جنوبی و هیات کره شمالی امروز دیدار می کنند