مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 12:102018-02-12اقتصادي

مانور جت روسی پیش چشم ایرلاین های ایرانی


در شرایطی که با سنگ اندازی های آمریکا اوضاع اجرای قراردادهای ایران ایر برای خرید هواپیماهای بویینگ و ایرباس با اما و اگرهایی مواجه شده است، - طبق اعلام سازمان هواپیمایی امروز یکی از هواپیماهای سوخوی روسی وارد ایران می شود تا مورد ارزیابی ایرلاین های ایرانی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحث خرید جت مسافربری سوخو 100 روسیه که از ماه ها پیش مطرح بوده همواره با توجه به عدم اقبال ایرلاین های ایرانی در ورود به ایران با مشکل مواجه بوده است.

این در حالی است که پیش از این چند بار خبرگزاری های روس خبر از نهایی شدن فروش این هواپیما به شرکت های ایرانی داده بودند که هر بار این موضوع از سوی مقامات ایرانی رد شده بود.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی، پس از ماه ها گمانه زنی امروز یکی از جت های سوخو 100 روسیه وارد ایران می شود تا بعد از انجام پرواز مورد ارزیابی نمایندگی های شرکت های هواپیمایی ایرانی قرار گیرد تا شرایط برای خرید یا عدم خرید آن بررسی شود.

تاکنون نمایندگان ایرلاین های ایرانی اعلام کردند که هیچ برنامه ای برای خرید این هواپیما نداشته و کماکان ترجیح می دهند ناوگان خود را با استفاده از هواپیماهای ایرباس و بویینگ نوسازی کنند.

با توجه به حضور رسمی این هواپیما در آسمان ایران باید دید که سرانجام این هواپیمای روس شانس آن را پیدا می کند که وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور جت روسی پیش چشم ایرلاین های ایرانی

مانور جت روسی پیش چشم ایرلاین های ایرانی