مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 16:162018-02-12فرهنگي

کشف رازهای خط و نقش از زبان اساتید نقاشی خط


واحد تجسمی حوزه هنری اصفهان در نشستی با عنوان «نشانه شناسی خط و نقش در هنر معاصر» با حضور اساتید برجسته دانشگاه ارتباطات نقاشی خط در ایران را بررسی می کند.

- واحد تجسمی حوزه هنری اصفهان در نشستی با عنوان نشانه شناسی خط و نقش در هنر معاصر با حضور اساتید برجسته دانشگاه ارتباطات نقاشی خط در ایران را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان، نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی هنرهای تجسمی با عنوان نشانه شناسی خط و نقش در هنر معاصر به همت واحد تجسمی حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

در این نشست مباحثی از جمله ارتباطات بینامتنی نقاشی خط در ایران و خاورمیانه مطرح و تحلیل نشانه شناختی، گفتمانی و اجتماعی انجام می شود.

در نشست نشانه شناسی خط و نقش در هنر معاصر بهمن نامور مطلق دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، علی عباسی استاد دانشگاه شهید بهشتی، محمد رضا مریدی استادیار دانشگاه هنر تهران، میثم یزدی مدرس دانشگاه هنر اصفهان حضور دارند و به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین از زنده یاد استاد صادق تبریزی از پیشگامان نقاشی خط معاصر ایران یاد خواهد شد، نشست نشانه شناسی خط و نقش در هنر معاصر در ساعت 15:30 الی 17:30 روز سه شنبه 24 بهمن در عمارت سعدی حوزه هنری واقع در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف رازهای خط و نقش از زبان اساتید نقاشی خط

کشف رازهای خط و نقش از زبان اساتید نقاشی خط