مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 21:062018-02-12بين الملل

بودجه پیشنهادی 24 میلیارد دلاری ترامپ برای نوسازی برنامه هسته ای آمریکا


بودجه پیشنهادی رییس جمهور آمریکا برای سال مالی 2019 خواستار اختصاص 24 میلیارد دلار برای نوسازی بخش های سه گانه برنامه هسته ای این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، بوجه پپیشنهادی دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا برای سال مالی 2019 خواستار اختصاص 24 میلیارد دلار برای نوسازی بخش های سه گانه برنامه هسته ای این کشور است.

در بوجه پیشنهادی ترامپ که رسانه های آمریکا روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند آمده است: این بودجه خواستار بودجه 24 میلیارد دلاری برای نوسازی و نگهداری بخش های سه گانه برنامه هسته ای آمریکا - زمین، دریا و هوا- و همچنین فرماندهی، کنترل و سامانه های ارتباطی هسته ای است.

این سند همچنین مشخص می کند رییس جمهور آمریکا قصد خریداری 20 موشک رهگیر زمین پایه به عنوان بخشی از برنامه های خود برای ارتقاء برنامه پدافند موشکی خود را دارد.

این سند در حالی منتشر شده که سند دکترین هسته ای دولت ترامپ که حدود ده روز پیش منتشر شده بود انتقادهای گسترده مواجه شده بود.

سند دکترین هسته ای ترامپ این اختیار را به رییس جمهور آمریکا می دهد که نه فقط هنگام مواجه شدن با تهدید حمله اتمی بلکه حتی در پاسخ به حملات سایبری به استفاده از سلاح اتمی متوسل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه پیشنهادی 24 میلیارد دلاری ترامپ برای نوسازی برنامه هسته ای آمریکا

بودجه پیشنهادی 24 میلیارد دلاری ترامپ برای نوسازی برنامه هسته ای آمریکا