مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 07:202018-02-14اقتصادي

شیائومی پایش را در گلیم گوشی های گیمینگ دراز کرد


یکی از شرکت های زیرمجموعه شیائومی می خواهد به عرصه تولید گوشی های هوشمند گیمینگ یا مختص بازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت Slashgear، یکی از جدیدترین شرکت های زیرمجموعه شیائومی بلک شارک (Black Shark) نام دارد که به تازگی قصد دارد در زمینه گوشی های هوشمند مختص بازی و گیمینگ عرض اندام کند و خودی نشان دهد و بدین ترتیب رقابت تنگاتنگی را آغاز کند.

این شرکت با راه اندازی یک صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی ویبو احتمالا می خواهد در اوایل سال جاری میلادی نخستین گوشی هوشمند گیمینگ خود را رونمایی و به بازار عرضه کند.

این در حالیست که این شرکت تاکنون هیچ محصولی را روانه بازار نکرده است و گوشی هوشمند متخص بازی و گیمینگ آن نخستین محصولی خواهد بود که قدر در عرصه تکنولوژی می گذارد.

این امر از آنجا که محصولاتش در آژانس دولتی کنترل محصولات الکترونیکی رویت و گزارش شده، مشهود است چراکه گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی جدید به سیستم خنک کننده پیشرفته مجهز است که این سیستم خود نشان واضحی از گوشی هوشمند گیمینگ است.

چراکه رایانه ها و گوشی هایی که مخصوص بازی های رایانه ای ساخته می شوند به دلیل افزایش عملکرد و سرعت پردازنده، باید دارای سیستم های خنک کننده و کولینگ بسیار پیشرفته و سریعی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیائومی پایش را در گلیم گوشی های گیمینگ دراز کرد

شیائومی پایش را در گلیم گوشی های گیمینگ دراز کرد