مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 09:412018-02-14فرهنگي

خوشی ها و مصائب خبرنگار جشنواره بودن


جشنواره فیلم فجر که می شود، خیلی ها فکر می کنند خبرنگارها خوش شانس ترین آدم های روی زمین هستند که هم فیلم می بینند هم با بازیگرها ارتباط دارند، - اما بخشی از واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، نام جشنواره فیلم فجر که می آید، در تصور همه اتفاقی هیجان انگیز به نظر می رسد که پر از بازیگرها و هنرمندان شناخته شده است و همه ماجرا به فیلم دیدن های پشت سرهم و گپ و گفت با هنرمندان می گذرد.

به همین دلیل هم از روز اول شروع این جشنواره افراد زیادی برای حضور در محل اکران فیلم ها اقدام می کنند و در این میان با وجود اینکه فیلم ها در برخی سینماهای دیگر هم نمایش دارند و حتی عوامل آثار هم به محل می روند، اما باز هم سینمای رسانه ها و محل اصلی برگزاری جشنواره از جذابیت بیشتری برخوردار است.

یک چهار دیواری که فقط افراد خاصی می توانند به آن راه پیدا کنند و از بیرون این طور به نظر برسد که احتمالا چه برنامه های جالب و اتفاقات متفاوتی در انتظار اهل رسانه است.

اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است، یک روز حضور در سینمای رسانه ها مصادف است با پوشش اخبار و دویدن های زیاد از این سو به آن سوی سینما، برای تهیه خبر! کاری که برای 10 روز مداوم تکرار می شود و معمولا خبرنگارهایی که در این مدت در محل بوده اند، به استراحتی طولانی نیاز پیدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشی ها و مصائب خبرنگار جشنواره بودن

خوشی ها و مصائب خبرنگار جشنواره بودن