مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 10:352018-02-14فرهنگي

زندگی «آلفرد نوبل» جلوی دوربین می رود


تبدیل به فیلمی سینمایی می شود.

- زندگی آلفرد نوبل ـ بنیان گذار جوایز نوبل ـ تبدیل به فیلمی سینمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هالیوود ریپورتر نوشت: نیل موریتس قصد دارد فیلمی را براساس زندگی آلفرد نوبل تهیه کند.

آلفرد نوبل شیمیدانی سوئدی و مخترع دینامیت بود که برای به یادگار گذاشتن میراثی صلح آمیز از خود، جایزه صلح نوبل و دیگر جوایز این مجموعه را بنیان گذاشت.

این فیلم براساس فیلمنامه ای از پل وارتز ساخته می شود و به تلاش نوبل برای راه اندازی جایزه صلح نوبل به همراه دستیارش تا زمان مرگ او می پردازد.

اوری مرمر که در فیلم های مسافران (با بازی جنیفر لارنس ) و تریلر اکشن هزارتو با موریتس همکاری داشت، او را در تهیه این پروژه نیز همراهی می کند.

زندگی آلفرد نوبل شیمیدان و مهندس سوئدی پیش از این هم سوژه آثار سینمایی و تلویزیونی شده؛ داستان آلفرد نوبل (1939)، آلفرد (1995) و آلفرد نوبل، آقای دینامیت (1983) فیلم های سینمایی هستند که درباره این شخصیت علمی ساخته شده و دینامیت، داستان آلفرد نوبل تله فیلمی است که در سال 1954 به روی آنتن رفت.

آلفرد برنارد نوبل ، شیمیدان، مهندس ، مخترع و کارخانه دار سوئدی بود که سرمایه ای را که از راه ساخت تسلیحات کسب کرده بود صرف بنیان گذاری مهم ترین جایزه جهانی در حوزه های ادبیات ، صلح، فیزیک ، شیمی ، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی «آلفرد نوبل» جلوی دوربین می رود

زندگی «آلفرد نوبل» جلوی دوربین می رود