مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 11:302018-02-14اقتصادي

کمبود منابع مالی مشکل اصلی پروژه های احیای دریاچه ارومیه


مدیر دفتراستانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: مشکل اصلی پروژه های احیای دریاچه ارومیه کمبود منابع مالی است.

- فرهاد سرخوش با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا و در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز فعالیت پروژه های ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال 94 در 27 راهکار با همکاری 6 دستگاه اجرایی افزود: با مطالعات انجام شده نقشه راه 10 ساله ای برای احیای دریاچه ارومیه تنظیم شد که متاسفانه عدم تامین منابع مالی در برنامه زمانبندی شده باعث تاخیر در اجرای پروژه های احیای دریاچه ارومیه شده و اعتبارات به موقع محقق نشده است که این عامل مهمی در عدم به بهره برداری رسیدن پروژه های احیای دریاچه ارومیه شده است.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل ستاد احیا تاکنون متاسفانه هیچ پروژه آبرسانی به دریاچه ارومیه بدلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی به مدار بهره برداری نرسیده است گفت: بدلیل محقق نشدن پیشرفت ریالی برای تزریق به پروژه های آبرسانی دریاچه، دستگاهها ی اجرایی نمی توانند کار را به موقع به اتمام برسانند و تاکنون تنها 46 درصد پیشرفت ریالی از محل صندوق توسعه ملی و 40 درصد نیز از محل ماده 10 و 12 محقق شده است.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که اعتبار آنها از محل ماده 10 و 12 تامین می شود به کندی پیش می رود افزود:طبق برنامه بایستی 850 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع مالی مشکل اصلی پروژه های احیای دریاچه ارومیه

کمبود منابع مالی مشکل اصلی پروژه های احیای دریاچه ارومیه