مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 13:152018-02-14دانش

دانشگاه های ایرانی در سطح منطقه بالاترین کیفیت را دارند


مدیر دفتر تبادلات آکادمیک آلمان در تهران با بیان اینکه دانشگاه های ایرانی در سطح منطقه بالاترین کیفیت را دارا می باشند، گفت: دانشگاه های آلمان برای برقراری تبادلات و همکاری های علمی با دانشگاه های ایران بسیار علاقمند هستند.

- دکتر فرنس اشتوکل مدیر دفتر تبادلات آکادمیک آلمان در تهران(DAAD) در گفت و گو با ایسنا، گفت: این دفتر ضمن معرفی کلیه دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی و پژوهشی آلمان، مقدمات لازم برای همکاری های علمی مشترک با کلیه دانشگاه های علاقمند زیرمجموعه وزارت خانه های علوم و بهداشت در ایران را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون با اکثر دانشگاه های بزرگ تهران و سایر استان ها همچون مشهد، شیراز، تبریز و غیره تبادلات علمی و تحقیقاتی داشته ایم، گفت: انعقاد تفاهم نامه های همکاری علمی- تحقیقاتی و سازمانی با دانشگاه ها بخشی از کار و اعطای بورس های آموزشی و پژوهشی به محققان مستقل، بخش دیگر فعالیت های این دفتر را شامل می شود.

بنابراین کلیه محققان جوان می توانند برای دریافت بورس های کوتاه مدت 3 ماهه تا یک ساله و یا حتی اخذ بورس کامل دوره دکترا در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی آلمان اقدام کنند.

دکتر اشتوکل در حاشیه کارگاه بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با بیان اینکه سال گذشته به بیش از یک هزار دانشجو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های ایرانی در سطح منطقه بالاترین کیفیت را دارند

دانشگاه های ایرانی در سطح منطقه بالاترین کیفیت را دارند