مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 15:352018-02-14سياسي

دانشگاه پیام نور همدان؛ میزبان نخستین جشنواره رویش کشور


رییس دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری نخستین دوره جشنواره کشوری رویش ویژه کانون های دانشجویی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صفی الله صفایی چهارشنبه 25 بهمن در جمع خبرنگاران، از حضور 250 دانشجو در این جشنواره خبر داد و افزود: از 500 واحد مراکز دانشگاه های پیام نور مراکز استان های سراسر کشور در این جشنواره 4 روزه در روزهای 19 تا 22 اسفندماه در دانشگاه پیام نور همدان حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم کردن زمینه بروز و ظهور فعالیت های موفق جمعی و گروهی دانشجویان فعال در عرصه های مختلف کانون ها، شناسایی و معرفی استعدادها و خلاقیت های فردی و گروهی موجود در کانون ها، ایجاد فضای مناسب برای رقابت مثبت میان کانون های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور، فراهم سازی بستر آشنایی جامعه با توانمندی های موجود در کانون ها و ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری مشترک میان کانون های دانشگاه ها با یکدیگر و نهادها و سازمان های خارج از دانشگاه برگزار می شود.

صفایی با بیان اینکه در هر یک از غرفه ها، کانون ها می توانند فعالیت های فرهنگی و برنامه های خود را به نمایش بگذارند، ادامه داد: در قالب 31 غرفه توانمندی های کانون های دانشجویی دانشگاه ها ارائه می شود و در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور همدان؛ میزبان نخستین جشنواره رویش کشور

دانشگاه پیام نور همدان؛ میزبان نخستین جشنواره رویش کشور