مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 18:252018-02-14اقتصادي

واگذاری امتیاز احداث پارکینگ در تپه های عباس آباد به معاونت عمرانی شهرداری تهران


اعضای شورای شهر تهران امتیاز احداث، توسعه و تجهیز پارکینگ های عمومی و طبقاتی را به معاونت فنی و عمرانی ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز در جلسه نوبت دوم شورای شهر تهران، بررسی بودجه ماموریتی معاونت فنی و عمرانی شهرداری در سال 97 روی میز بررسی شورا قرار گرفت و افشین حبیب زاده رییس کمیته عمران با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی پتانسیل زیادی در اجرای پروژه ها دارد اما حالا به دلیل نبود پروژه ها تقریبا نیمه تعطیل است، گفت: پیشنهاد می شود مجری احداث توسعه و تجهیز پارکینگ های عمومی و طبقاتی از شرکت نوسازی عباس آباد به معاونت فنی و عمرانی ارائه شود.

همچنین سید حسن رسولی، نایب رییس کمیسیون بودجه نیز با بیان اینکه با تداوم وظایف تصدی گرایانه شهرداری تهران مخالف هستم، گفت: ساخت و ساز پروژه ها توسط بخش خصوصی سریعتر و ارزانتر انجام می شود و شهرداری در این زمینه باید تسهیل گر باشد.

وی افزود: تپه های عباس آباد قطب فرهنگی شهر هستند و بیش از هر چیز دیگری نیازمند پارکینگ هستند و بخش خصوصی می تواند این نیاز را مرتفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نهایت پیشنهاد حبیب زاده در خصوص تغییر مجری احداث و تجهیز پارکینگ های عمومی و طبقاتی در تپه های عباس آباد از شرکت نوسازی عباس آباد سلب و به معاونت فنی و عمرانی سپرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری امتیاز احداث پارکینگ در تپه های عباس آباد به معاونت عمرانی شهرداری تهران

واگذاری امتیاز احداث پارکینگ در تپه های عباس آباد به معاونت عمرانی شهرداری تهران