مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 18:512018-02-14بين الملل

اختلاف واشنگتن و لندن درباره سرنوشت داعشی های انگلیسی


طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، واشنگتن در حال فشار بر لندن برای پذیرفتن دو عضو بازداشتی انگلیسیِ داعش است؛ تروریست هایی که از حدود یک ماه قبل در سوریه تحت بازداشت ائتلاف آمریکایی در سوریه هستند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مقام های آمریکایی در روزهای اخیر بارها درباره دستاورهای ائتلاف به رهبری واشنگتن در مقابله با داعش سخن گفته اند، حالا یک رسانه غربی از اختلاف این کشور با انگلیس درباره سرنوشت دو عضو بازداشت شده انگلیسیِ داعش خبر داد.

روزنامه واشنگتن پست" گزارش داد اختلاف بین آمریکا و انگلیس درباره اینکه چه کاری باید با جنگجویان خارجی بازداشت شده داعش انجام شود، پیچیدگی های دوره پس از جنگ چند ساله برای پایان دادن خلافت ادعایی تروریست ها در سوریه و عراق را نمایان می کند.

اختلاف آمریکا و انگلیس بر سر دو عضو انگلیسی داعش در سوریه است که از اواسط ژانویه 2018 در بازداشت نیروهای ائتلاف قرار دارند.

طبق گزارش رسانه های انگلیسی نام این دو داعشی الشافی الشیخ و الکساندر کوتی است.

این دو تروریست، در سوریه به یک گروه 4 نفره از داعش پیوستند؛ گروهی که به خاطر لهجه بریتانیایی شان، به گروه بیتلز ( Beatles) موسوم شد و گفته می شود که در بریدن سرهای دو خبرنگار آمریکایی به نام های جیمز فولی و استیون ساتلاف در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف واشنگتن و لندن درباره سرنوشت داعشی های انگلیسی

اختلاف واشنگتن و لندن درباره سرنوشت داعشی های انگلیسی