مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 20:052018-02-14سياسي

از توصیه های نوروزی معاون میراث فرهنگی تا شرایط سخت ثبت جهانی


«پایگاه های ملی و جهانی باید به محلی برای رجوع تمام اقشار علمی که دنبال اطلاعات علمی و دست اول هستند، تبدیل شود.

هیچ کس انتظار ندارد یک مجموعه تاریخی را نونوار ببیند، - پایگاه های ملی و جهانی باید به محلی برای رجوع تمام اقشار علمی که دنبال اطلاعات علمی و دست اول هستند، تبدیل شود.

هیچ کس انتظار ندارد یک مجموعه تاریخی را نونوار ببیند، بسیاری از مردم تمایل دارند که حقیقت تاریخ را ببینند، باید در کنار انضباط سایت و حفاظت های درست از مجموعه حداقل مداخله در آن ها صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز چهارشنبه 25 بهمن در نشست پایگاه های میراث جهانی و میراث فرهنگی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 90 پایگاه در کشور وجود دارد که دارای ساختار و برنامه مدیریتی منظمی هستند، اعلام کرد: پایگاه ها در سال های گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و در برهه ای برخی از آن ها متوقف و برخی دیگر رها شده بودند اما هم اکنون به گونه ای برنامه ریزی شده که اهداف پایگاه های کشور با ساختار مشخص، برنامه مدیریتی مناسب و چشم انداز بلندمدت پیش برده شوند.

او با بیان این که پایگاه های ملی و جهانی ایران در سال های گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند، بنابراین امروز وقت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توصیه های نوروزی معاون میراث فرهنگی تا شرایط سخت ثبت جهانی

از توصیه های نوروزی معاون میراث فرهنگی تا شرایط سخت ثبت جهانی