مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 13:102018-02-15سياسي

نام نویسی مرحله استانی مسابقات ملی مناظره های دانشجویی


سرپرست معاونت جهاددانشگاهی استان قم از ثبت نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد و گفت: مرحله استانی این مسابقات نیمه اول اردیبهشت در قم برگزار خواهد شد.

- علی حسینی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: یکی از ماموریت های جهاد دانشگاهی در اجرای نقشه جامع علمی کشور، مشارکت در ترویج، تعمیق و ارتقای کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره در حوزه های منتخب است.

وی افزود: با توجه به اینکه آزادی بیان از اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران بوده است و همچنین مقام معظم رهبری در خصوص لزوم همت گماشتن به امر گفتگوی سالم و منطقی در سطح دانشگاه تاکیدات فراوانی دارند، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نسبت به طراحی و برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی در سطوح استانی، منطقه ای و کشوری اقدام کرده است.

سرپرست معاونت جهاددانشگاهی استان قم اظهار داشت: رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقای دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت اثر بخش و همچنین تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اعلام اینکه ثبت نام این مسابقات تا 15 اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات در اردیبهشت ماه سال 97 در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی مرحله استانی مسابقات ملی مناظره های دانشجویی

نام نویسی مرحله استانی مسابقات ملی مناظره های دانشجویی