مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 14:362018-02-15ورزشي

پیروزی قاطع شهرداری بندرعباس مقابل صدرنشین لیگ/ ساحل نشینان به قهرمانی امیدوار شدند


ووشوکاران شهرداری بندرعباس توانستند در یک بازی منطقی، شهدای زینبیه تبریز را با نتیجه 8 بر 5 شکست دهند تا همچنان به قهرمانی در لیگ دسته یک ووشو باشگاه های کشور امیدوار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از هرمزگان ، صبح امروز تیم ووشو شهرداری بندرعباس در هفته پایانی لیگ دسته یک ووشو باشگاه های کشور در نخستین بازی خود با ترکیبی کاملأ متفاوت و جوان تر از بازی دور رفت، مقابل شهدای زینبیه تبریز صف آرایی کرد.

تیم ووشو شهرداری بندرعباس صبح امروز در حالی مقابل حریف تبریزی خود قرار گرفت که بازی دور رفت خود را با نتیجه 7 بر 6 مقابل این تیم واگذار کرده بود.

سرانجام در حساس ترین روز لیگ، این ووشوکاران شهرداری بندرعباس بودند که تمامی نبض بازی را در دست داشتند و توانستند با یک بازی منطقی، شهدای زینبیه تبریز را با نتیجه 8 بر 5 شکست دهند تا همچنان به قهرمانی در لیگ دسته یک ووشو باشگاه های کشور امیدوار باشند.

شهرداری بندرعباس در بخش ساندا با ترکیب وحید دلشادی در وزن 52- کیلوگرم، مبین آشوب 56- کیلوگرم، عیسی آرسیون 60- کیلوگرم، حمیدرضا مشایخ 65- کیلوگرم، عبدالرئوف قادری 70- کیلوگرم، محمد بیگدلی 75- کیلوگرم، علی فرهادی 80- کیلوگرم، حسن لطفی 85- کیلوگرم و امید غلامی با وزن 90- کیلوگرم با مربیگری عارف رگبار و حامد سیاه مشته ای در مقابل شهدای زینبیه به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطع شهرداری بندرعباس مقابل صدرنشین لیگ/ ساحل نشینان به قهرمانی امیدوار شدند

پیروزی قاطع شهرداری بندرعباس مقابل صدرنشین لیگ/ ساحل نشینان به قهرمانی امیدوار شدند