مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 19:112018-02-15اجتماعي

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی: موکب های حسینی در همدان 40 هزار نفر را اسکان دادند


دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی از اسکان 40 هزار نفر در اربعین امسال توسط موکب های استان خبر داد و گفت: 2 هزار زائر خارجی در اربعین امسال پذیرایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سیداکبر حسینی عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان ایستگاه های صلواتی اربعین با بیان اینکه در ایام اربعین 44 ایستگاه صلواتی در سطح استان فعال بودند، تصریح کرد: از این تعداد 26 ایستگاه در مسیر رفت، 28 ایستگاه در مسیر برگشت و 12 ایستگاه مسیر رفت و برگشت را پوشش دادند.

وی با بیان اینکه 280 هزار وعده غذایی و 380 میان وعده در بین زائران توزیع شد، ادامه داد: در مجموع 700 هزار خدمات توسط ایستگاه ها به زائران ارائه شد.

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی در همدان با بیان اینکه 130 هزار پوستر نایب الزیاره و 40 هزار پوستر نایب الزیاره مدافعان حرم در بین زائران توزیع شد، خاطرنشان کرد: 240 هزار قلم بسته فرهنگی توسط موکب ها در بین زائران پخش شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 3138 و ارتباط زائران با این سامانه، تصریح کرد: این سامانه استانی بود اما امیدواریم برای سال بعد کشوری شود.

حسینی با اشاره به پذیرایی از 2 هزار زائر خارجی در استان و عبور 11 هزار زائر از استان، اظهار کرد: انسجام ایستگاه های صلواتی به خوبی پیش می رود و ارتباط ایستگاه ها با یکدیگر مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی: موکب های حسینی در همدان 40 هزار نفر را اسکان دادند

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی: موکب های حسینی در همدان 40 هزار نفر را اسکان دادند