مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 14:252018-02-16سياسي

تخطی از ولایت موجب گمراهی است


امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اهمیت ولایتمداری گفت: مسیر صحیح حرکت، قرار گرفتن در مسیر ولایت است و تخطی از آن موجب گمراهی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین، در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی برگزار شد، اظهار کرد: حق تقوای الهی این است که مطیع خداوند و شکرگزار باشیم، معصیت نکنیم و دچار غفلت نشویم.

وی افزود: از دیدگاه امیرالمؤمنین (ع) برای اهل تقوا نشانه هایی است که از جمله آن می توان به راستگویی، توصیه به خوش خلقی، بردبار، امانت دار، وفای به عهد، نداشتن بخل، اهل صله رحم و رحم به ضعفا اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه عمل به تقوا اصل دین است، تصریح کرد: تقوا درختی در بهشت است که شاخه های آن به خانه تمامی مؤمنان ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام قابل با تقدیر از حضور پرشور و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان کرد: به راستی این حضور که از تماشایی ترین حضورها و موجب سربلندی کشور و نظام ما بود.

وی با اشاره به سالروز شهادت سید عباس موسوی در سال 70 توسط رژیم صهیونیستی گفت: درحالی که رژیم آدمکش صهیونیستی ادعای حقوق بشر دارد؛ در سال 70 همسر و فرزند سید عباس موسوی نیز در جوخه های ترور به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطی از ولایت موجب گمراهی است

تخطی از ولایت موجب گمراهی است