مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 10:212018-02-17فرهنگي

کارگردان نمایش باغ وحش شیشه ای: جشنواره زدگی ها مخاطب تئاتر را کم نکرده است!


ندا هنگامی، کارگردان تئاتر درباره نمایش جدید خود باغ وحش شیشه ای در تئاتر شهر گفت: این نمایش با وجود جشنواره زدگی های این روزها (تئاتر و سینما) باز هم توانسته مخاطبان خود را پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر فارس، ندا هنگامی کارگردان تئاتر تا به حال نمایش هایی چون در خواب به سراغم آمد ، رومئو و ژولیت ، نیمروز اسکاتلند ، عروسک فرانسوی ، خانه ای در انتهای خیابان بهار و اکنون نیز نمایش باغ وحش شیشه ای به نویسندگی تنسی ویلیامز را به صحنه برده است.

هنگامی در گفت وگو با فارس درباره نمایش خانه ای در انتهای خیابان بهار عنوان کرد: این نمایش سال گذشته در ایرانشهر اجرای عموم شد، امسال هم در بخش مرور جشنواره فجر دو اجرا در مسابقه ایران (الف) داشت که خوشبختانه استقبال مخاطبان از آن خوب بود.

وی در ادامه افزود: فکر می کنم پرونده این نمایش برایم بسته شده است و تصمیم نداشته باشم که آن را اجرای مجدد کنم.

وی درباره نمایش روی صحنه خود باغ وحش شیشه ای که چند روزی است اجرایش را در تئاتر شهر آغاز کرده، گفت:با وجود تعطیلات زیاد و ایام جشنواره زدگی (تئاتر و سینما) باز هم استقبال خوب بوده است.

هنگامی با اشاره به متن تنسی ویلیامز نمایشنامه نویس این کار گفت: قطعا قبلتر از من این کار را دیگران هم به صحنه برده اند اما اگر کار را مخاطب ببیند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان نمایش باغ وحش شیشه ای: جشنواره زدگی ها مخاطب تئاتر را کم نکرده است!

کارگردان نمایش باغ وحش شیشه ای: جشنواره زدگی ها مخاطب تئاتر را کم نکرده است!