مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 16:102018-02-17بين الملل

بازدید خبرنگاران 8 کشور جهان از کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: خبرنگاران رسانه های خارجی از هفت کشور دنیا در سفری دو روزه به استان کرمان از آثار تاریخی و گردشگری و بخشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود وفایی افزود: خبرنگاران رسانه های کشورهای آذربایجان، ترکیه، فلسطین، لبنان، انگلیس، روسیه، آمریکا و آلمان و تعدادی از خبرگزاری های داخلی در سفر به مناطق شهداد و ماهان از ظرفیت های گردشگری استان کرمان بازدید کردند.

وی اظهار کرد: در این بازدیدها خبرنگاران از کلوت ها، روستاهای مقصد گردشگری ده سیف، شفیع آباد و ملک آباد، اقامتگاه های بوم گردی و پروژهای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصادی مردم منطقه شهداد و همچنین باغ فتح آباد کرمان و باغ شاهزاده ماهان دیدن کردند.

وفایی با بیان اینکه کویر لوت واقع در منطقه شهداد ناشناخته های زیادی دارد، اظهار کرد: بیابان لوت 175 هزار کیلومتر وسعت دارد که حدود 80 درصد آن در استان کرمان واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه بیابان لوت نخستین اثر طبیعی ثبت جهانی ایران در یونسکو است، گفت: منطقه گندم بریان و رودشور نیز در این بیابان و در استان کرمان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران 8 کشور جهان از کرمان

بازدید خبرنگاران 8 کشور جهان از کرمان