مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 16:452018-02-17سياسي

3 درس هلال احمر از زلزله کرمانشاه


معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله کرمانشاه برای ما سه درس بزرگ داشت که باید از آن ها به عنوان تجربه استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد سلطانی در همایش استانی تجلیل از امدادگران، جوانان، داوطلبان و خیرین بشردوست زلزله کرمانشاه که در قزوین برگزار شد، افزود: در حوزه مدیریت بحران کار مقابله با بحران درون سازمانی است و پاشنه آشیل آن هماهنگی بین بخشی و درون بخشی است.

وی افزود: در بحران ها یکی از مراحل این است که نگاه عبرت آمیز به حادثه داشته باشیم، در زلزله کرمانشاه داوطلبان از تمام کشور به ویژه استان قزوین حضور داشتند و افراد مختلف و سازمان های مختلف وارد میدان شدند و اقدام به کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درس هایی که از این زلزله آموختیم این بود که باید با مردم تعامل خود را افزایش دهیم تا خدماتی که ارائه شود را به مردم واگذار کنیم نه اینکه مردم خدماتی که ما ارائه می دهیم را انجام بدهند.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در این میان نقش مهم و تأثیرگذاری دارند، رسانه ها باید با بحران، شرح وظایف دستگاه های مرتبط با بحران و توقعات مردم آشنا باشند، ما باید اصحاب رسانه را توجیه کنیم تا در کنار ما هم افزایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 درس هلال احمر از زلزله کرمانشاه

3 درس هلال احمر از زلزله کرمانشاه