مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-18فرهنگي

برگزاری اکران خصوصی شاخ کرگدن و بلوک 9 خروجی 2 به طور همزمان


مراسم اکران خصوصی دو فیلم سینمایی شاخ کرگدن به کارگردانی محسن محسنی نسب و بلوک 9 خروجی 2 به کارگردانی علیرضا امینی شامگاه گذشته و بصورت هم زمان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، این مراسم با حضور سینماگران، اهالی رسانه و عوامل هر دو فیلم برگزار شد و حاضرین در دو سالن بصورت هم زمان به تماشای فیلم ها نشستند.

در ابتدای این اکران محمد رضا شریفی نیا تهیه کننده بلوک 9 خروجی 2 نیز با حضور در این مراسم اظهار داشت: در ابتدا لازم است بگویم که علیرضا امینی کارگردان این فیلم هم اکنون در حال ساخت یک سریال نوروزی است و برای همین امشب در کنار ما نیست ، فیلم به مساله طلاق در خانواده ایرانی می پردازد و با اینکه اثر تلخی است به تمام خانواده های ایرانی توصیه می کنم تا بلک9 خروجی2 را تماشا کنند.

لازم است اشاره کنم که برای اولین بار دو فیلم در یک شب رونمایی می شود که در نوع خود جالب است و از تمامی عزیزانی که امشب کنار ما آمدند ممنونم.

در ادامه رضا حیدری بازیگر شاخ کرگدن افزود: اثری که امشب کنار هم تماشا خواهیم کرد فیلم دشواری بود که در کارنامه سینمای اکشن ایران ماندگار خواهد شد، اکران این فیلم با جشنواره فجر مصادف شد و شرایط بدی را پشت سر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اکران خصوصی شاخ کرگدن و بلوک 9 خروجی 2 به طور همزمان

برگزاری اکران خصوصی شاخ کرگدن و بلوک 9 خروجی 2 به طور همزمان