مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1396 ساعت 15:202018-02-18سياسي

فشارهای تاثیرگذار بر نظارت در تئاتر


در یک نشست تخصصی درباره تئاتر خصوصی و دولتی ضمن اشاره به ارائه جمع بندی  نشست به سیاستگذاران حوزه تئاتر برای رسیدن به راهکارهای عملی تاکید شد که طبق قانون شورای انقلاب فرهنگی، - یک شورای ناظر مجوزهای اولیه را در تئاتر صادر کند، اما فشارهایی هم وجود دارد که نظارت را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، 28 بهمن ماه نشست تخصصی تئاتر خصوصی/ تئاتر دولتی توسط کانون کارگردانان خانه تئاتر با حضور محسن حسینی، محمدرضا خاکی، سعید اسدی و شاهین چگینی درسالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای نشست مسعود دلخواه، رییس هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر، دلیل برگزاری این نشست ها را یافتن راه حل برای مشکلات تئاتر دانست و گفت: به طور کلی هدف رسیدن به یک سری راهکارهای مشترک و عملی و پیشنهاد آن به وزارت ارشاد، برای سیاست گذاری های مربوط به حوزه تئاتر است و جمع بندی این نشست ها به مرکز هنرهای نمایشی ارائه خواهد شد.

سپس سهراب سلیمی، نایب رییس انجمن کارگردانان خانه تئاتر نیز به خلاء ارتباطی میان جامعه تئاتر و سیاست گذاران تئاتر اشاره کرد و افزود: اگر تا به حال سیاست ها یک طرفه بوده است، باور کانون بر این است که می توان این خلاء ها را از طریق گفت وگو و در نتیجه آن، پیشنهادهای عملی که نتیجه این نشست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای تاثیرگذار بر نظارت در تئاتر

فشارهای تاثیرگذار بر نظارت در تئاتر