مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 01:202018-02-18فرهنگي

نویسنده ای که زمان نوشتن به گریه می افتد


شاید برای علاقه مندان به کارهای «جویس کرول اوتس» جالب باشد که بدانند او با چه کتاب هایی خندیده و گریه کرده و آرزو داشته نویسنده کدام رمان ها باشد.

- شاید برای علاقه مندان به کارهای جویس کرول اوتس جالب باشد که بدانند او با چه کتاب هایی خندیده و گریه کرده و آرزو داشته نویسنده کدام رمان ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گاردین اخیرا مصاحبه هایی کوتاه با نویسندگان مطرح درباره کتاب انجام می دهد و این بار به سراغ جویس کرول اوتس داستان نویس مطرح آمریکایی رفته است.

کتابی که در حال حاضر می خوانید: آنتولوژی جدید و فوق العاده ای به نام به نظرم آمد که من آمریکا هستم ، ویرایش شده توسط جاناتان سانتلوفر که درباره دموکراسی در معرض خطر نوشته شده.

(متنی از من هم در این کتاب آمده.

) کتابی که زندگی تان را تغییر داد: آلیس در سرزمین عجایب و آلیس آن سوی آینه لوییس کرول مسلما تاثیر بسزایی بر زندگی و نوشتار من داشتند.

کتابی که آرزو می کردید شما آن را نوشته بودید: فهرست بلندبالایی می شود.

اما این سوال را نمی توان جواب داد چون نمی شود تصور کرد هیچ کس جز نویسنده های اولیس ، جنایت و مکافات و موبی دیک این کتاب ها را به نگارش درآورده باشد.

کتابی که بیشترین تاثیر را بر نوشتار شما داشته: احتمالا داستان های فرانتس کافکا ، یا دوبلینی ها ، یا بلندی های بادگیر ، یا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده ای که زمان نوشتن به گریه می افتد

نویسنده ای که زمان نوشتن به گریه می افتد