مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1396 ساعت 12:402018-02-19فرهنگي

اکران 3 فیلم جدید از دوم اسفند


سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم سینمایی «دعوت نامه»، «اشک نرگس» و «آن سوی ابرها» از چهارشنبه دوم اسفندماه در سینماها خبر داد.

- سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران سه فیلم سینمایی دعوت نامه ، اشک نرگس و آن سوی ابرها از چهارشنبه دوم اسفندماه در سینماها خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه 30 بهمن ماه شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت: فیلم سینمایی دعوت نامه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مهرداد فرید از چهارشنبه دوم اسفندماه در گروه استقلال به جای فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی اکران می شود.

همچنین فیلم سینمایی اشک نرگس به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد عبدالهیان در گروه آزاد از دوم اسفندماه اکران می شود.

او درباره اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی گفت: این فیلم سینمایی از چهارشنبه دوم اسفندماه در گروه کوروش اکران خواهد شد و علت تاخیر در زمان اکران این فیلم به گفته پخش کننده آن (نور تابان) نقص فنی بوده که در فیلم وجود داشته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به شرایط اکران نوروزی فیلم ها در سینما اظهار کرد: قرار شده است که دفاتر توزیع فیلم برنامه فیلم هایی را که کاندیدای اکران نوروزی هستند به صورت مکتوب به شورای صنفی نمایش اعلام کنند بنابراین هنوز قراردادی برای اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 3 فیلم جدید از دوم اسفند

اکران 3 فیلم جدید از دوم اسفند