مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1396 ساعت 20:052018-02-20حوادث

بیم و امید؛ مرگ سرنشینان هواپیما، بازگشت اجساد


با گذشت سه روز از مفقود شدن هواپیمای «آسمان» در مسیر تهران-یاسوج، ظهر امروز (سه شنبه) لاشه این هواپیما پیدا شد و خبر سقوط آن را با احتمال مرگ تمامی سرنشینان تقریبا تأیید کرد.

- با گذشت سه روز از مفقود شدن هواپیمای آسمان در مسیر تهران-یاسوج، ظهر امروز (سه شنبه) لاشه این هواپیما پیدا شد و خبر سقوط آن را با احتمال مرگ تمامی سرنشینان تقریبا تأیید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همان طور که در سه روز گذشته مهم ترین اخبار به حادثه سقوط هواپیمای آسمان در مسیر تهران-یاسوج اختصاص یافته و با توجه به مفقود شدن لاشه این هواپیما، سرنوشت آن به همراه 66 مسافرش مشخص نبود، پیش از ظهر امروز در بیم و امید سقوط هواپیما و یافتن سرنشینان، در نهایت لاشه هواپیمای مفقودشده توسط نیروهای هوافضای سپاه پاسداران پیدا شد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود درباره پرداخته که حاکی است، صنعت هوایی جهان در چنین مواقعی، در کنار موقعیت دقیق هواپیما در رادار، کلیه هواپیماهای مسافربری را مجهز به یک سیستم سینگال دهنده به نام ELT کرده است که در زمان حادثه و اتفاق های ناگوار برای هواپیما فعال می شود.

اما این سیستم برای هواپیمای آسمان کاری از پیش نبرده؛ تا جایی که بسیاری از ابهام ها به این سمت رفت که شاید هواپیمای سقوط کرده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امید؛ مرگ سرنشینان هواپیما، بازگشت اجساد

بیم و امید؛ مرگ سرنشینان هواپیما، بازگشت اجساد