مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 10:352018-02-21فرهنگي

عموهای فیتیله ای در فکر ساخت «دوقلوها»


محمد مسلمی با بیان اینکه برنامه «فیتیله ای ها» همچنان تعطیل است، از ساخت سریال جدیدی با عنوان «دوقلوها» توسط عموهای فیتیله ای خبر داد.

- محمد مسلمی با بیان اینکه برنامه فیتیله ای ها همچنان تعطیل است، از ساخت سریال جدیدی با عنوان دوقلوها توسط عموهای فیتیله ای خبر داد.

کارگردان عموهای فیتیله ای در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام آغاز پخش سری جدید مسابقه بهترین شو با اجرای سپند امیرسلیمانی، از ساخت برنامه جدید فیتیله ای ها با عنوان دوقلوها خبر داد.

مسلمی درباره برنامه بهترین شو و پخش سری جدید آن که از جمعه، چهارم اسفند ماه آغاز خواهد شد و او به عنوان داور در این مسابقه حضور دارد، یادآور شد: مرحله اول این مسابقه با اجرای هومن حاجی عبداللهی و حسین اکبری به روی آنتن رفت.

فصل دوم با اجرای سپند امیرسلیمانی و حسین اکبری از جمعه به روی آنتن خواهد رفت و من به همراه ارژنگ امیرفضلی و حمید گلی داوران این مسابقه هستیم.

او با اشاره به محتوای مسابقه بهترین شو که بچه ها در زمینه های علمی، ورزشی، هنری و .

در آن به رقابت می پردازند، یادآور شد: بچه هایی که در سری جدید در مسابقه شرکت کردند استعدادهای خوبی بودند و کارهای خوبی به نمایش گذاشتند و از میان 57 شرکت کننده 30 نفر انتخاب شدند و پس از آن نیز مخاطبان باید به آنها رأی بدهند تا 10 نفر به مرحله بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموهای فیتیله ای در فکر ساخت «دوقلوها»

عموهای فیتیله ای در فکر ساخت «دوقلوها»