مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:162018-02-21اقتصادي

طلب 800 میلیارد ریالی شهرداری آبادان از شرکت نفت و گاز اروندان


عضو شورای شهر آبادان با اشاره به طلب 800 میلیارد ریالی شهرداری آبادان از پالایشگاه، پتروشیمی و شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با پرداخت این مطالبات طی روزهای آینده حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری آبادان پرداخت می شود.

- آرش بهفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: حدود یک هزار و 860 نفر به صورت قرارداد رسمی، قرارداد مستقیم و غیرمستقیم در شهرداری آبادان مشغول به کار هستند.

وی افزود: مبدأ مشکلات شهرداری آبادان کاهش اعتبار ارزش افزوده شهرداری آبادان با مصوبه مجلس شورای اسلامی بود، این مبلغ در گذشته بر اساس فعالیت و تعداد شرکت های صنعتی شهرستان آبادان بود اما اکنون مبنای محاسبه آن بر اساس تقسیمات جمعیتی است.

عضو شورای شهرآبادان عنوان کرد: آبادان با جمعیتی بالغ بر 235 هزار نفر تنها یک دوم ارزش افزوده دزفول را دریافت می کند، تغییر مبنای پرداخت اعتبار ارزش افزوده موجب ضرر برای شهرداری های آبادان، اهواز و ماهشهر که سه شهر بزرگ صنعتی خوزستان به شمار می آیند شده است.

وی گفت: در موضوع عوارض آلایندگی نیز شهرداری آبادان حدود 800 میلیارد ریال از پالایشگاه آبادان، پتروشیمی آبادان و شرکت نفت و گاز اروندان طلبکار است که برای جذب این مبالغ این مذاکراتی انجام شده و قول مساعد داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 800 میلیارد ریالی شهرداری آبادان از شرکت نفت و گاز اروندان

طلب 800 میلیارد ریالی شهرداری آبادان از شرکت نفت و گاز اروندان