مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 11:552018-02-21اقتصادي

اجرای پروژه هایی برای گوگردزدایی و شیرین سازی گاز با اعتبارات شرکت ملی گاز


رییس پژوهشگاه صنعت نفت از راه اندازی انستیتو فرآورش گاز با اعتبارات 10 میلیارد تومانی شرکت ملی گاز در این پژوهشگاه خبر داد و گفت: در این پژوهشگاه در سه محور شیرین سازی گاز، - گوگردزدایی و جلوگیری از هدررفت گاز در فلرها پروژه هایی اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر توفیقی امروز در حاشیه افتتاح انستیتو فرآورش گاز" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این انستیتو تحت نظر شرکت ملی گاز فعالیت خواهد کرد، افزود: این انستیتو در راستای رفع نیازمندی های شرکت ملی گاز و صنعت گاز در حوزه های دانشی و فناوری تاسیس شده است.

وی مهم ترین وظیفه انستیتو فرآورش گاز را تولید فناوری های مورد نیاز در صنعت گاز با ایجاد ارزش افزوده بالاتر و بهینه سازی فرآیندهای موجود در خلق ثروت از منابع گازی کشور توصیف کرد و یادآور شد: بر این اساس در این انستیتو در سه محور اصلی فعالیت خواهد شد.

وی شیرین سازی گاز را از جمله محورهای فعالیت این انستیتو نام برد و خاطرنشان کرد: هر چه میزان اسیدی گاز ترش حذف شود، ارزش افزوده آن بیشتر خواهد شد و استفاده از گازهای شیرین در صنایع وابسته مزایای بیشتری را به همراه خواهد داشت.

توفیقی، گوگردزدایی را محور دوم فعالیت انستیتو فرآورش گاز ذکر کرد و ادامه داد: یکی از مهم ترین موضوعات صنعت گاز، گوگردزدایی و تبدیل گوگرد به فرآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه هایی برای گوگردزدایی و شیرین سازی گاز با اعتبارات شرکت ملی گاز

اجرای پروژه هایی برای گوگردزدایی و شیرین سازی گاز با اعتبارات شرکت ملی گاز