مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:462018-02-23سياسي

نابودی داعش ایران را به نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی رسانده است


رییس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه داعش برای نابودی ایران به وجود آمد، گفت: این پروژه دشمنان نتیجه عکس داد و با نابود شدن داعش، - ایران به نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" در جهرم، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه پنجشنبه در یادواره بسیجی شهید مدافح حرم حبیب الله ریاضی پور در جهرم با بیان اینکه شهدا مسیر برنده ای را انتخاب کرده اند، اظهار کرد: هرآنچه خداوند خلق کرده است برای آدمیزاد بوده و ارزش همه اشیا به انسان است ولی برخی از انسان ها به اشتباه فکر می کنند که انسان برای اشیا آفریده شده است.

رییس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه عمر سرمایه ای خدادادی است که تنها در این دنیا در اختیار بشر است، گفت: خرج کردن عمر برای دنیا محدودیت مکانی و زمانی دارد ولی صرف عمر برای خداوند این محدودیت ها را ندارد.

وی قیامت را روز حسرت دانست و افزود: شهید حسرت نمی خورد و زنده است و آنکه در راه خدا شهید می شود اثر دادن و اثر گرفتن از آن گرفته نمی شود.

طائب با بیان اینکه سرباز آمریکایی نمی داند برای چه می خواهد کشته شود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام می دانند انقلابمان مقدمه سازی انقلاب جهانی امام زمان(عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی داعش ایران را به نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی رسانده است

نابودی داعش ایران را به نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی رسانده است