مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 18:052018-02-23اقتصادي

تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»


درحالی که روزگار آرام صنعت مس سپری می شود، زمزمه های تغییرمدیریت شرکت ملی مس ایران از هیات مدیره این مجموعه به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت ملی مس ایران در ابتدای سال 1392 با برخی بحران ها و تخلفات مالی مواجه بود که توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده بود، که در نهایت منجر به تغییر مدیرت آن مجموعه شد و احمد مرادعلیزاده از سوی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس به عنوان مدیرعامل معرفی شد.

دوره جدید فعالیت شرکت ملی مس با افزایش قیمت های جهانی مواد معدنی بعد از دوره رکود همه گیر، همزمان شد و با افزایش سهم فروش و در آمد و تغییرات سازمانی این شرکت به روندی طبیعی برگشت و سهمداران را امیدوار به سود دهی متناسب کرد.

افتتاح 13پروژه شرکت ملی صنایع مس ایران در سرچشمه، خاتون آباد و سیرجان توسط رییس جممهور با ارزش حدودی سه هزار و 520 میلیارد تومان و همچنین وعده محمد شریعتمداری –وزیر صنعت، معدن و تجارت- مبنی بر سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان در صنعت مس تا پایان دولت دوازدهم، مهمترین اخباری بود که در روزهای اخیر از شرکت ملی صنایع مس ایران منتشر شد.

اما اکنون اخباری به گوش می رسد که که خبر از تصمیم تغییر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران توسط هیات مدیره آن می دهد؛ به طوری که برخی منابع از صدور حکم محمدرضا بنی اسدی راد به عنوان مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»

تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»