مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 12:112018-02-24فرهنگي

به سرپرستی آذر زرگریان و خوانندگی بهادر صحت گروه شهرزاد کنسرت راز را برگزار می کند


کنسرت گروه شهرزاد با عنوان راز به سرپرستی و آهنگسازی آذر زرگریان، خوانندگی بهادر صحت و نی نوازی کاوه صادقی آزاد شنبه 12اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، آذر زرگریان در مورد این اجرا توضیح داد: کنسرت راز در دو بخش برگزار می شود.

بخش اول در دستگاه ماهور و آواز اصفهان است و اشعار تصنیف ها از سیمین بهبهانی، شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج و عطار نیشابوری انتخاب شده و بخش دوم نیز در مایه ی دشتی و نواست.

وی در ادامه در مورد انتخاب نام اجرا بیان کرد: انتخاب نام راز برای کنسرت گروه شهرزاد به دلیل اجرای تصنیفی است که شعر آن از فروغ فرخزاد است.

این تصنیف در آغاز بخش دوم اجرا می شود.

تکنوازی عود و تنبور، نی و تار و اجرای گروهی قطعه ای از استاد حسن کسایی و نیز تصنیف قدح در مایه ی دشتی با شعر حافظ و در خاتمه اشاره به گوشه ی نهفت و تصنیف در بگشایید از دیگر اجراهای این قسمت است.

زرگریان همچنین در مورد انتخاب خواننده گفت: بهادر صحت خواننده جوان و توانایی است که گروه شهرزاد افتخار همکاری با او را دارد.

رنگ صدای زیبا، دلنشین و در عین حال با قدرت او شنیدنی و به یادماندنی است.

آذر زرگریان، نوازندگی و ردیف موسیقی را نزد استادان محمدرضا لطفی، حسین علیزاده، داریوش طلایی، ارشد طهماسبی، و مجید کیانی فرا گرفت و به پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سرپرستی آذر زرگریان و خوانندگی بهادر صحت گروه شهرزاد کنسرت راز را برگزار می کند

به سرپرستی آذر زرگریان و خوانندگی بهادر صحت گروه شهرزاد کنسرت راز را برگزار می کند