مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:552018-02-24اجتماعي

تکمیل زیرساخت های متروی اهواز تا سال آینده


زیرساخت های متروی اهواز در حال انجام است و هنوز به اتمام نرسیده است، با توجه به مشکلاتی که در زمینه پیمانکاری بوده این تأخیرات به وجود آمده است.

- وزیر کشور گفت: زیرساخت های متروی اهواز در حال انجام است و هنوز به اتمام نرسیده است، با توجه به مشکلاتی که در زمینه پیمانکاری بوده این تأخیرات به وجود آمده است.

بنابراین پس از تکمیل زیرساخت های مترو در اهواز اعلام شده که سال آینده به پایان می رسد واگن های مورد نیاز های آن تامین می شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهری کشور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت حمل و نقل درون و برون شهری و با توجه به سیاست های که رییس جمهور ابلاغ کرده اند و به جد حامی آن هستند تلاش شده تامین منابع از محل صرفه جویی مصرف سوخت و از طریق بانک ها و خودروسازان صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: نوسازی امر مهمی است و امروز با هماهنگی و همکاری که بانک ها به عنوان تامین کننده منابع و اتحادیه اتوبوسرانی و به ویژه شهرداری ها با یکدیگر داشتند بخشی از اتوبوس ها و کامیونت ها و خودروها تحویل داده شد و این طرح در قالب این مشارکت دستگاه ها اجرایی شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: طرح خاص و ابلاغی رییس جمهور در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل به زودی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های متروی اهواز تا سال آینده

تکمیل زیرساخت های متروی اهواز تا سال آینده