مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 01:402018-02-24سياسي

افشاگری وزیر سابق اطلاعات درباره زهرا کاظمی


وزیر پیشین اطلاعات فاش کرد که زهرا کاظمی به تشخیص وزارت اطلاعات دولت اصلاحات جاسوس شناخته نشد اما اصرار سعید مرتضوی بر جاسوسی او، مرگ این شهروند ایرانی - کانادایی را رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گفت وگوی ایران با علی یونسی را در ادامه می خوانید: یکی از وظایف مهم دستگاه امنیتی هر کشور، آمادگی برای مقابله با جاسوسی عوامل اطلاعاتی بیگانه و رقیب و به تعبیری ضدجاسوسی است.

در کشور ما مسئولیت این امر با کدام دستگاه است و چرا؟ درباره هر موضوعی اساساً باید سازمان حرفه ای مربوط به آن موضوع وارد عمل شود.

این روند، به موضوع خاصی ارتباط ندارد و در همه شئون صادق است زیرا اصولا هر سازمان و نهادی تنها در حیطه کاری خود تخصص دارد و ما هم انتظار داریم که آن نهاد، در همان حیطه بدرستی عمل کند.

درباره مسائل امنیتی و مربوط به جاسوسی نیز تنها معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات می تواند اظهارنظر کارشناسی کند که چه کسی جاسوس هست یا چه کسی جاسوس نیست زیرا هر نهاد و سازمانی مهارت و تخصص خاص خود را دارد.

بنابراین همان طور که انتظار نداریم وزارت کار وظایف و کارهای وزارت صنعت را انجام دهد، باید بپذیریم که وزارت اطلاعات هم در کار خود مهارت دارد و سازمان دیگری نمی تواند در حیطه وظایف آن وارد شود و آن کار تخصصی و حرفه ای را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وزیر سابق اطلاعات درباره زهرا کاظمی

افشاگری وزیر سابق اطلاعات درباره زهرا کاظمی