مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:052018-02-25بين الملل

حمله هکری روسیه به سیستم های رایانه ای المپیک زمستانی کره جنوبی "با پرچم" کره شمالی


مقام های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند، جاسوس های وابسته به ارتش روسیه اقدام به هک کردن صدها دستگاه رایانه مورد استفاده مقام های مجری بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در کره جنوبی کرده اند اما به گونه ای وانمود کردند که انگار کره شمالی این حملات را انجام داده است.

- حمله هکری روسیه به سیستم های رایانه ای المپیک زمستانی کره جنوبی "با پرچم" کره شمالی مقام های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند، جاسوس های وابسته به ارتش روسیه اقدام به هک کردن صدها دستگاه رایانه مورد استفاده مقام های مجری بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در کره جنوبی کرده اند اما به گونه ای وانمود کردند که انگار کره شمالی این حملات را انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه واشنگتن پست، دو مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکردند گفتند: این هکرهای روس در حالی حملات سایبری را انجام دادند که پس از آن تلاش کردند به گونه ای ظاهر سازی کنند که انگار کره شمالی این حملات را انجام داده است و درواقع دست به یک عملیات با "پرچم دروغین" زدند.

مقام های بازی های المپیک پیونگ چانگ چندی پیش تایید کردند که یک حمله سایبری علیه سیستم های رایانه ای آنها در زمان مراسم افتتاحیه در تاریخ 9 فوریه رخ داده است اما اشاره ای به اینکه آیا روسیه مسئول انجام این حمله بوده نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هکری روسیه به سیستم های رایانه ای المپیک زمستانی کره جنوبی "با پرچم" کره شمالی

حمله هکری روسیه به سیستم های رایانه ای المپیک زمستانی کره جنوبی "با پرچم" کره شمالی