مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 13:562018-02-25سياسي

لزوم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی


رییس اتاق اصناف ایران با تأکید بر لزوم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، گفت: هنوز بسیاری از امور دولتی به بخش خصوصی واگذار نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، علی فاضلی ظهر امروز در یازدهمین اجلاس دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در هتل قصر طلایی اظهار داشت: ادارات برخی از شهرستان ها با اصناف همکاری و همراهی لازم را ندارند که امید بر این داریم، دبیرخانه هیات نظارت بر سازمان های صنفی بتواند این مشکل را حل کند.

وی با تأکید بر اینکه با وجود همه تلاش های انجام شده، هنوز بسیاری از امور دولتی به بخش خصوصی واگذار نشده است، ادامه داد: اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه بیش از هشت سال است که فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بوده، اما هنوز محقق نشده است.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه این روزها برخی ها درراستای تضعیف نظام صحبت می کنند، اما لازم است، اصناف با اینها همراهی نداشته باشند، تأکید کرد: هنوز بسیاری از امور دولتی به بخش خصوصی واگذار نشده و این درحالی است که برای رونق اقتصاد کشور باید بسیاری از امور به مردم و بخش غیردولتی واگذار شود.

فاضلی اضافه کرد: ما نمی گوییم که اصناف انتقاد نکنند، ما بر عملکرد برخی دستگاه ها و سازمان ها انتقاد داریم، اما از شما تقاضا دارم که اصناف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی

لزوم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی