مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 14:162018-02-25اقتصادي

البرز دومین استان صادراتی کشور است


البرز، دومین استان صادراتی کشور است و با توجه به ظرفیت صنایع تولیدی و صادراتی استان، رقم تسهیلات پرداختی بخش صادرات استان باید بیش از 10 میلیارد تومان فعلی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی ، محمدعلی نجفی در جلسه شورای بانک های استان که با حضور جمعی از مدیران شعب بانک های استان در محل استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی معمار بزرگ ایرانی و تبریک روز مهندس به جامعه مهندسان، رسالت این قشر را خطیر خواند و گفت: تعهد، ابداع، آفرینش و یافتن راه حل هایی برای رفع مشکل مردم جامعه؛ مشی و روشی است که مهندسین باید بکار گیرند و خود را ملزم و متعهد به انجام آن بدانند.

ترسیم سیاست ها و اهرم های توسعه بانکی البرز وی در ادامه پس از بررسی عملکرد بانک ها، روزهای پایانی سال را آخرین بازه زمانی برای تلاش مدیران در جذب تسهیلات بانکی دانست و سه اولویت اصلی را در سیاست توسعه شورای بانک های استان خاطرنشان کرد و افزود: حفظ جایگاه فعلی، جذب سهمیه سالانه استان و افزایش فراتر از سقف تعیین شده سه محور اصلی در نقشه راه عملکرد حوزه بانکی بشمار می رود.

استاندار البرز تصریح کرد: علاوه برجذب کامل منابع بانکی سال جاری که به میوه چینی و آخر آن نزدیک می شویم باید توان این را داشته باشیم که با جذب امسال رقمی که فراتر برای البر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز دومین استان صادراتی کشور است

البرز دومین استان صادراتی کشور است