مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 15:412018-02-25پزشكي

دبیر علمی کنگره جراحی سرطان: سرطان حنجره شایع ترین سرطان در خراسان است


دبیر علمی کنگره جراحی سرطان با بیان اینکه سرطان حنجره شایع ترین سرطان در خراسان است، گفت: از لحاظ آماری، سرطان معده شایع ترین سرطان در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، لیلا مستعان ظهر امروز در نشست خبری کنگره جراحی سرطان که در شهرک دانش و سلامت برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره امسال با محوریت سرطان برگزار می شود، چراکه سرطان دومین علت مرگ و میر در افراد بوده که نشان دهنده اهمیت موضوع است، این بیماری مشکلاتی در افراد از جهات مختلف و همچنین بار مالی که بر روی خانواده ها برای درمان بیماری دارد، ایجاد می کند، به خصوص در کشور ما که در حال توسعه است و منابع مالی محدودی دارد.

وی افزود: صرف نظر از مسائل علمی روز در این کنگره، سعی داریم که به قسمت های دیگر این بیماری که کمتر توجه می شود، بپردازیم.

دبیر علمی کنگره جراحی سرطان اضافه کرد: مقالات در این کنگره بیشتر به صورت پوستر دریافت شده، به این دلیل که می خواستیم، به صورت اطلاع رسانی باشد و گروه ها، آخرین تحقیقات و آخرین اطلاعات در زمینه رشته های مختلف را به صورت پنل ها و سخنرانی ها ارائه دهند و به صورت کاملا فعال اگر تنها برنامه های علمی را در نظر بگیریم، حدود 24 ساعت برنامه علمی فعال وجود دارد که در قالب سخنرانی و پنل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر علمی کنگره جراحی سرطان: سرطان حنجره شایع ترین سرطان در خراسان است

دبیر علمی کنگره جراحی سرطان: سرطان حنجره شایع ترین سرطان در خراسان است