«من طراحم»«در کشور ما این همه سوهان تولید می شود اما یک نفر متوجه می شود که بسته بندی چقدر اهمیت دارد و سوهان هایش را زیبا طراحی و بسته بندی می کند و به یک برند کشوری تبدیل می شود. - در کشور ما این همه سوهان تولید می شود اما یک نفر متوجه می شود که بسته بندی چقدر اهمیت دارد و سوهان هایش را زیبا طراحی و بسته بندی می کند و به یک برند کشوری تبدیل می شود. در کشور ما این همه سوهان تولید می شود اما یک نفر متوجه می شود که بسته بندی چقدر اهمیت دارد و سوهان هایش را زیبا طراحی و بسته بندی می کند و به یک برند کشوری تبدیل می شود. این ها را سعید باباوند می گوید، او طراح گرافیک و از حامیان کمپین من طراحم است. هدف این کمپین معرفی طراحی و اهمیت و کارکرد آن به جامعه و مدیران است. قرار است سومین همایش کمپین من طراحم نهم اسفندماه از ساعت 16:30 تا 21 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شود. به گفته حامد بیدی ـ بنیانگذار این کمپین ـ تا به حال بیش از 7500 طراح در حمایت از این کمپین امضاء داده اند. این طرح در ابتدا با محوریت طراحان گرافیک و وب ایجاد شد اما در ادامه طراحان معماری، صنعتی، جواهرات، لباس و پارچه نیز به آن پیوسته اند. بیدی می گوید: هدف کمپین من طراحم این است که با راهکارهای فرهنگی و به کمک برگزاری رویدادها و اعضا در شبکه های اجتماعی و نه با قانونگذاری، قدم موثری برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |